the snow is here to stay.

Oh it's snowing so hard outside, im so excited :)
Im pretty sure the snow is here to stay this time.

Anyways, back to my diary, what happened today?
I woke up, had some breakfast.
kollade på julkalendern innan jag gick till skolan, som jag alltid gör :) haha
Var i skolan, hade basket träning. Träningen gick rätt bra, var inte så himla hård träning idag för vi har turnering i helgen. Vi har en match imorgon klockan 4.30 och två matcher på lördag. Tror inte jag kommer få spela särskilt mycket iof. Men det är ganska kul på bänken också haha.
Vi kollade på warm up kläder också, det kommer kosta typ 46 dollar, men det är ju värt det för mig som kommer spendera så mycket tid på bänken hahaha, better look good when im sitting there ;) dessutom är det typ som en underställs tröja, vilket man alltid kommer ha andvänding för ändå, och den är väldigt bra kvalite, så jag är stoked på att få den snart :) Om två veckor eller något.

Aja, Basketschemat är väldigt fullproppat, vi kommer åka iväg på en turnering när min födelsedag är, haha wihoo det kommer bli roligt. Vi ska dessutom till EDMONTON(!!!) den 31 Decmeber-3:e Januari, ska bli sjukt kul :)

Kan skriva ner schemat en annan dag när jag har mer tid, tänkte jag skulle börja skriva lite på min samhälls uppsats, ska försöka bli klar med den till helgen även om den inte ska vara färdig förrän på fredag nästa vecka, men jag ska antagligen inte åka skidor på söndag för det ska vara så himla kallt. Tänkte jag kanske skulle försöka komma till biblioteket, eller någonstans där jag kan köpa en virknål och garn haha.

Aja, kan inte komma på något annat jag skulle skriva här, undra hur mycket snö det kommer vara här imorgon bitti, när jag hade skottat drivway behövde jag nästan skotta den igen. Haha.

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0