ÖVERRASKNINGEN!

Soooo today, skulle jag avslöja en grej som skulle hända imorgon(lördag) men den hände idag istället. Jag, Erika Danielsson, gjorde min första TV intervju! hahah trodde den skulle vara på tv idag men den kanske kommer imorgon istället. Men det var en intervju med mig, Eva, Ashley och Mr Roberts om basketball och utbytesstudenter tror jag. Haha vet fakitskt inte riktigt. Men vi får se när den dyker upp någonstans!

Dansen igår kväll var rätt hyffsad, dansade i högklackat i kanske en timma och lite mer haha, sen blev det barfota for the rest of the evening. jag hade faktiskt inte min miss sixty klänning på mig, fick låna en annan tjejs klänning, men aja, skit samma det spelar ingen roll.

Dagen idag vill jag typ bara glömma. Akademiskt sätt var den bra, dessutom vann mitt underbara lag Trojans sin basketmatch, good game girls! :D

Men sen finns det människor som bara förstör, så himla tråkigt. Fick dessutom en utskällning av min värdmamma för att JAG, när det finns två utav oss, inte hade sett till att den andra utbytesstudenten i min familj hade skjuts hem från dansen. Herrigud, hon är ju 17 år också.

Kom hem från ett litet get together hemma hos Elijha, vi var inte så många men det var ändå trevligt. Vi kollade på nyheterna men tvklippet kom inte upp, så kanske imorgon istället? vi får se!

Nej, imrogn är det turnering hela dagen, ska gå och lägga mig snart, klockan är snart halv två haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0