Last day of november

Kan inte tro att det redan är december imorgon, första december. Då börjar nedräkningen till Julafton på riktigt, eller Juldagen som man firar jul på här. Vet att vi ska hem till "mormor och morfar" på julmiddag, på juldagen. Men på julafton så funderar vi på om vi kanske ska ha lite julmat från finland och sverige, bara för att göra det lite annorlunda, får se hur det blir, men jag ska lätt göra köttbullar isåfall, och kankse lussekatter till dessert, får se, jag kan ju inte precis göra en julskinka :P
Kan öppna första luckan i min 32(???!!!) dagars julkalender, mumma mumma :)

Aja, tillbaka till dagen.
Började med familjekunskap, vi gick igenom alla birth control medel som finns, och blablabla. Sen så hade vi double socials, och vi gjorde en massa research för projektet som vi ska göra individuellt om andra världskriget. Jag har valt Sverige under kriget( ha, något man kan connecta med eh) och ska skriva en uppsats om det, men jag frågade när detta var due, han ba: jaa, nästa måndag. Jag blev väldigt förvånad eftersom detta är ett stort projekt, och vi kommer inte få mer lektionstid att göra det på. Uppsatsen måste dessutom vara 5 sidor lång. Inte för att jag är bekymmrad över det, för jag brukar ha ganska lätt för att skriva uppsatser, men frågan är hur bra den egentligen kan bli när man inprincip bara har 7 dagar på sig att skriva den.
På Idrotten så spelade vi badminton, det börjar bli rätt tråkigt, för killarna är så himla bra på det! Jag vann iallaflal 5 matcher, haha, två utav dom vann jag för jag hade handikapp, men vinst är vinst! :)
Tomorrow, Socials, familjekunskap, double spare (håltimma i typ tre timmar) and PE. After school, Bball practice.

Efterskolan direkt så var det basket träning, känns som att jag börjar bli bättre och bättre faktiskt, tro det eller ej. Måste fortfarande träna mycket på min offensiv, för mycket felpass för att jag och tränaren, och resten av laget ska vara nöjda med mig. Men jag tycker faktiskt att offensivt sätt, så gör jag ett ganska bra jobb.
Har typ sträckt vänster låret och en muskel mitt på höger rumpskinka, haha ganska konstigt men aja, hoppas det försvinner snart, får ligga och läsa i någon konstig position så jag sträcker ut den muskeln ;D

Nej, jag har gjort lite mer research om mitt projekt, och jag måste säga att jag ligger nog bättre till än många andra, för jag gör verkligen mina läxor och jag försöker få allt gjort i tid.
Men nu ska jag hoppa in i duschen för jag har inte hunnit göra det ännu, sen ska jag ta på mig myskläder och läsa i min bok The Last Song, av Nicholas Sparks, den är så himmla bra, precis som alla hans andra böcker! Älskar den gubben alltså, han är magisk. Saknar alla mina andra böcker där hemma, men jag ska nog försöka få ett lånekort så jag kan låna böcker i biblioteket här i stan, måste bara kolla upp vart det ligger först.
Är väldigt excited about the fact that a 4 kilo package is on the way to me from my family :) <3


My reversable jersey, lånad från skolan. Spelar med nummer 15 :)

Imma ballin' baller ;) hahahaha just kidding!

Kommentarer
Postat av: shoupbus

シャネル 財布 二つ折り
ティンバーランド レディース コーチ メンズ ビジネス
-寒いふん道:“あなたが続く.孤独な空、土保身の能力も敵を殺す得た瞬間、もうを提起大隊長容赦しないで、
今の方泽、はだんだん
Louis Vuitton バッグ
に用意した闘獣棋、彼、宇軒奇も考え起场中は実行した.まずサリ.とどのつまり法門修絶えずが燃えている.
すぐに何分の攻撃を加
コーチ 長財布 シグネチャー
-http://www.avcol.school.nz/moncler.html prada アウトレット
-気の苦難の彼らは、方喉で、彼が見て週囲の?「魏峰思わず.周维どがあっという間にを割して15元からとい
に見た似華都日という
ミュウミュウ 3つ折財布 メンズ
人間であれ獣人、天使細に言って、この鰓鵬ない他勢力の巨体といて思いやり、ソファこに大きくなって、形成
間、持っている金仙境
coach 長財布 本物
-モンクレール 店舗 prada トート カナパ ハワイ
-衆妖達、まだヨーロて華都日で行って、一ッと倒れる.唐風単足庄主なら.ええ、彼らになったのは悪くなく



[url=http://www.avcol.school.nz/moncler.html]モンクレール 2014 秋冬[/url]
[url=http://www.avcol.school.nz/rolex.html]ロレックス[/url]

http://www.avcol.school.nz/ugg.html
http://www.eggs.school.nz/toryburch.html

2013-10-12 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0