Jul i Canada

För svenskar firas jul på julafton, här i canada firar man den på juldagen. Vilket är imorgon.
På morgonen kommer vi öppna paketen, och sen så har vi en god frukost.
Senare på dagen ska vi hem till Heathers föräldrar och äta Kalkon och alla annan julmat, jag ska ta med kameran och ta lite bilder tänkte jag :)

Iallafall

idag så har jag varit ledig hela dagen = basketball fri.
Jag har mest softat, pratat med päronen hemma, gick på en promenad i underbara mores meadow där det finns björnar men förhoppningsvis inte nu. Tog lite kort, och allmänt sprang upp och ner i snön som en tre åring haha. Älskar det, önska vi hade så mycket snö hemma också, hade seriöst gått runt i skogen hela dagen, så som man gör i Åre ibland. Älskar att bara springa upp och ner och helt plötsligt ramla in i någon grop för det är så mycket snö.

Nu väntar jag på middagen, så jag är hungrig som en varg.
Min axel gör dessutom så ont, tror det är för att jag sitter konstigt när jag sitter vid datorn.

Jag fick paketet från mina grannar hemma också, tack så hemskt mycket, har inte öppnat det så det skall öppnas imrogon också :)

Hoppas alla ni hemma hade en underbar julafton, och jag hoppas min juldag blir bra också.

GOD JUL ALLIHOPA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0