Impulssväng till the Mall

Tjohoo! ett inlägg senare än inget inlägg alls! Okej, det funkade inte alls hahaha.
Iallafall, idag så har jag varit i skolan. Hade sämhäll, familjestudier, dubbelhåltimma och idrott. Efter det direkt så hade jag basket.
Basketen går bra, funderar på att köpa ett par basketskor för jag har fått enorma blåse(o)r (euuuu) på mina stortår haha, så jag vette sjutton om det är mina skor, jag tror dte är sulan i mina skor. Jag får se vad mamma och pappa tycker om detta.
Har inte gjort något på mitt samhällsprojekt idag, för när jag skulle göra det så var alla datorer i bibblan upptagna, så jag tänkte, skit samma, jag får göra det imorgon istället, för imorgon så har jag familjeK, samhäll och dubbelidrott, och vi åker alltid på field trips, och vi ska spela racketball och squash imorgon, så då är vi borta över lunchen, vilket betyder att vi får håltimma när vi kommer tillbaka (d-block) och jag har c-block spare, så jag har egentligen inga lektioner efter klockan 1, vilket betyder att jag kan jobba MASSOR i skolan :P

Aja, efter basketen hade vi en delicious dinner, roasted chicken med mashed potatoes, stuffing and graving. aja, hur gott som helst iallafall.

Sen chillade jag och helt plötsligt frågade brittany ifall jag ville åka till the mall med henne, och ja, varför inte, för hon lånade sin kompis bil(vanligt vis så har vi ingen bil) så vi åkte dit.
Jag köpte lite julkort, en present till Juuli, fönster dekorationer för julen, lypsyl och pennor haha.
Efter det åkte vi till Tim Hortons, och vi hade varsin dryck (jag tog varm choklad och Brittany tog grönt té. Sen hade vi var sin kanelbulle, MUMMA!

Tror jag bara ska ha riskakor till lunch imorgon, åt mig tillräckligt mätt idag. Funderar på om jag ska till the mall imorgon också, för vi måste hitta en slips som matchar min klänning till Ben! Ben och jag ska på winterformal tillsmamans, och nej, vi är verkligen inte mer än vänner, och jag tänker inte säga varför, men det är helt klart att vi inte är mer än vänner, och kommer aldrig bli det heller haha. Annars åker vi kanske nästa vecka och försöker leta efter det, för jag måste verkligen plugga imorgon.
Ingen basket imorgon heller.

Tror jag ska ställa klockan en kvart tidigare också, funderar på att platta håret imorgon, får se :)
Nej nu ska jag läsa, min älskade älskade bok, ska nog läsa till 11.30 tihihihi.

Julkalendern är bra förresten, eller det var verkligen inget fel på första avsnittet :) bra jobbat SVT!
Aja, nog småtjatat om allting, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0