Helgen :)

Okej, så säg att helgen började i fredags pretty much.

Basketmatch klockan 8.30, vi vann, sen hade vi en match på eftermiddagen som vi ockås vann, vilket gjorde att vi vann hela turneringen för vi vann även matchen som vi spelade på torsdagen mot Vanderhoof som vi vann över förra helgen. Dom är rankade 8 i provincen och vi är 10:a.

Vi har alltås slått dom två gånger, vilket betyder att våran ranking borde gå upp, och i fredags kom den nya rankingen upp. Vi hade klättrat från 10 till 7:a! Fatta hur grymma vi är (även fast jag inte spelar just nu hahahah, men jag hade nog inte fått spela dom väldigt viktiga matcherna ändå).

Sen i fredags kväll så var det träff hos Adam för Jon and Tianna's birthday. Det var kul, hyfsat mycket folk och det var roligt :)

Igår (lördag) drog jag först in till shoppingcentret och skulle hitta ett vulkanskydd eller något, köpte det och sen köpte jag en julklapp till heather. Köpte inslagspapper också för jag behövde slå in mina julklappar. Inte för att jag har köpt många men jag bryr mig inte, varför ska jag slösa pengar på julklappar när Edmonton närmar sig med storsteg :)
Jag åkte också äntligen till Biblioteket, men såklart dom böckerna jag ville låna fanns ju inte, hur typiskt? Aja, iallafall så lånade jag två sidney crosby böcker som jag tänkte jag skulle läsa. man får ju passa på att ta lite böcker som man kanske inte kan hitta hemma. Men jag la en bok på "hold" och eftersom jag har lov så är det ju väldigt lätt att ta sig till bibblan vilken dag som helst med bussen eftersom den går på vardagsschema nu. Så dom skulle ringa när dom hade fått in en utav böckerna, vilket är antingen måndag eller onsdag :)

Om 7 minuter ska jag gå till bussen och åka in till shoppingcentret för jag ska voluntärarbeta och slå in julklappar, gud, jag hoppas det kommer gå bra så jag inte sabbar någons presenter haha. Men jag får nog lite tips och råd från Caitlin först så det ska nog gå bra. Jag smsade henne precis, hoppas jag kanske kan få skjuts till the mall haha, jag är så dålig!

Imorgon har jag ett läkarbesök inbokat vid tjugo i tre, jag ska kolla upp mina knän igen för jag har fortfarande så himla ont, jag har sjukt ont när jag sover, det är helt konstigt.
Jag har även träning imorgon före läkarbesöket, jag tror jag ska försöka springa lite imorgon, jag bryr mig inte längre. Jag hatar att alla åker skidor och jag kan inte åka för jag har helt cp ont, men ifall jag börjar träna imorgon så ska jag bannemig försöka åka skidor någongång denna veckan också.  Får se vad doktorn säger.

Nej, nu måste jag dra mig, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0