DP Todd, Home of the Trojans

Idag fick jag mina mjukisbyxor och en tjocktröja som jag köpte i fredags.

Skall till doktorn om en timma, vill jag veta vad han har att säga om mina knän? jag tränade för fullt idag, men jag kan inte böja mig ner för att skjuta. sjuuukt ont.



Har helt sjukt ont i mina knän just nu iallafall, så antar att det är bra att jag äntligen får kanske komma till ett ställe där dom tar sig tid att faktiskt ta reda på vad som är fel med mina knän, men vem vet, denna läkaren kanske suger.


Jag blev hur ledsen som helst när jag såg detta, RIP Tuffe, världens, om inte universums bästa hund. I love you so much och jag kämpar för att hålla tårarna inne. Du kommer finnas i mina tankar för alltid bubben <3
I love you, and miss you so much <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0