20 centimeter snö och en chanel flap bag!

Okej, min dag började sjukt bra. Först har det snöat typ 20 cenitmeter <3 Sen får jag ett mail av mamma med en bild på en chanel flap bag, och det står att den är min, HUR BRA ÄR INTE DET! Längtar sönder tills jag får se den och ta på den med mina egan händer! JULY HERE I COMEEE! :D

Anyways, sen kom skolan, det var helt okej antar jag, har så mycket att göra bara, samhällskunskapen kommer döda mig nästa vecka. Andra världskriget prov på tisdag och sen har jag den stora assignment till fredag. Men ska försöka göra så mycket jag kan, försöker ju alltid mitt bästa ;) haha.

Iallfall, vi hade basketmatch direkt efter skolan och vi vann, fick bara spela två byten haha. Men jag är glad att jag fick spela överhuvudtaget. Imorgon har vi två nya matcher, spännande!
Har gjort läxor sedan jag kom hem, och nu ska jag gå och ta några fler timbits haha, jag är tjock jag vet :O men jag ska göra någonslags nyttighet grej efter jul tänkte jag, haha, när jag kommer hem får jag nog sluta äta godis igen också, men det mesta är inte så onyttigt hemma som här, så det är nog okay haha.

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Vik

Åhh! va härligt med snö! Låter som att du har det riktigt bra :)

2009-12-06 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0