-35°C!

Japp, kylan är på topp här nu, -35 var det idag. ska vara riktigt kallt imorgon också sen ska det börja gå ner lite.

Iallafall så vann vi turneringen i helgen, genom att slå det 8:e rankade laget i provincen (vi är 10:a). Rikgit bra match var det, men shit va spännande det var!

Idag så var det inte mycket som hände i skolan, jag lämnade in min uppsats som inte alls var bra, men jag bryr mig inte så mycket faktiskt.
Helt underbart att detta är den sista veckan i skolan innan lovet, sen blir det vinterlov och då ska vi till EDMONTON!
Jag vill så gärna spela basket igen, ska försöka få läkartid denna veckan och ska dessutom se ifall jag behöver åka till en sjukgymnast eller något.  JAG VILL SPELA OCH TRÄNA IGENNNNN!
Tror jag kanske ska skjuta lite imorgon, jag orkar inte sitta stilla längre.

nej nu ska jag gå och ta en dusch, sen göra varm choklad och skriva julkort, PUSS!

SNÄLLA JULTOMTEN, JAG HAR VARIT EN SNÄLL FLICKA OCH TYCKER EN FIN GRÖN IPOD NANO SKULLE VARA KUL ATT FÅ I JULKLAPP!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skall ni åka till West Edmonton mall?

2009-12-16 @ 08:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0