Träning snart!

Ska ta cykeln och åka och träna snart, idag är det ett entimmas pass och jag har ingen aning om vad det är för pass. uuhh obehagligt? Iallafall, så mailade jag STS igår angående ifall det blev övernattning i Vancouver eller inte på vägen till Prince George, och det kommer det bli så det är lite tråkigt men ändå helt okej. Vi kommer vara ungefär 55 utbytesstudenter från olika länder som kommer flyga samma plan in till Vancouver och bo på hotell tillsammans, så det kommer bli som ett camp fast bara en natt haha. Tycker det är kul men hade hellre fått hela Söndagen i PG än kanske bara halva eller hur mycket jag nu får. Samtidigt kan det vara bra för jetlagen att få sova efter flygresan till Van, för annars hade jag fått lägga mig ännu senare (vet ju inte hur mycket jag kommer sova ändå nu iof) och då hade jag ju sovit mycket längre. Dock kommer oron för övervikt haha. Aja, men det skall nog gå bra ändå. Har sån sjuk magvärk idag, hua. Men kom på det en minut innan det var för sent att avboka passet och självklart kom jag inte ihåg nummret på mitt gymkort. Men hoppas det ska gå över lite efter jag har tränat (eller att magmusklerna värker istället). Nej nu är det dags för mig att byta om, 16 dagar kvar, ganska sjukt. Ja jag är nojjig när det kommer till dagarna! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0