Tillbaka till Katrinelund, bara för en dag.

Hej hopp!
Idag var jag tillbaka på min skola, som jag egentligen ska gå på om det inte varit så att jag nu ska iväg. Åh det var så kul att se alla igen :D Har verkligen saknat en del utav dom :)
Vi (ja, jag var med i klassen idag, därför blir det vi) skulle visa runt dom nya ettorna, och ja, jag har ju varit med på öppet hus och jobbat två gånger, så jag vet ju ungefär vad man ska säga. Denna var ju lite mer detaljerad och efteråt så skulle det tydligen vara ett prov på detta, men det var ingen som sa till våran grupp att vi skulle samlas igen, haha, så dom tre ettorna i våran grupp gick ner och åt i bamba. Haha, fult. Ettorna i den klassen verkade jättegoa iallafall, sen om det blir i den klassen jag hamnar får jag ju se sen. Men jag vet ju tre utav dom iallafall :) Sen så efter lunch körde vi två lekar, eller ah, något sånt. Inte jättekul.
Efter skolan drog jag, Linnéa, Ebba, Evelina, Jocke och Lucas till Donken för att äta glass, dom flesta hade så bråttom idag så det var ingen som hade tid för en fika. Men glassen smakade bra!

Väl hemma, ja, har inte gjort så mycket. Måste ta bort sängen som Evve sov i för annars kan jag inte kolla vilka saker jag hade lagt här brevid sängen. Laddare och sånt, ska ladda allting ifall väskan med laddare skulle försvinna, då håller batteriet ett tag iallafall.
Mamma ringde nyss och sa att dom hade köpt jättefin oxfilé tills imorgon, våran goa familjemiddag, så det kommer bli MUMMA.

Det är helt sjukt, varje gång jag tänker på när jag ska åka, att det är två dagar kvar, eh, det är typ 34 timmar kvar hahah, iallafall, då hoppar det liksom till i magen, sådär härligt kittlas det! Ska försöka att inte tänka så mycket på att säga hej då till mamma och pappa, för åh, det är kanske det jobbigaste, men jag har verkligen haft en positiv känsla dom senaste dagarna och det känns som att gör vi det på rätt sätt kanske det inte alls blir så jobbigt.

Imorgon, när det bara är 1 dag kvar, då ska jag packa det sista, nessesären och sånt, tandborsten åker ju ner på lördag, eller jag har ju två så den kan jag ju faktiskt packa ner direkt imorgon. Sen ska jag kolla på listan att allt är med, och jag måste slå in den sista presenten :)

Tänkte jag skulle skriva om ansökningsprocessen senare, men jag får se om det blir av. Ska ta en macka nu när mamma och pappa kommer hem, dom har varit på gymmet och pappa har precis gjort sitt första spinningpass, och han överlevde! :D haha duktiga är dom båda två :)
HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0