Sunday Morning in Vancouver

Ohyes, det är mulet och det regnar lite ibland också.
Bilarna åker förbi utanför, det är väl en motorväg tror jag haha, sen är ju flygplatsen inte så långt bort heller.

Trots dessa sköna sängar så sov jag inte bra inatt, jag vet inte varför, antagligen är det väl detta som kallas jetlag. Vaknade väl 3.38 am och då visste jag att det var flera timmar tills jag egentligen skulle vakna, jag ställde dock mobilklockan på 6.40 för att jag ville hinna duscha. Men nästa gång vaknar jag vid 5.30 kanske för att Silje dushar. Vi snackade lite, sen ringde hennes wake up call och jag lyfte bara på luren haha, sen 20 minuter senare så ringde Wendy och kollade att hon var vaken också, haha. Men vi båda hade ju varit vakna ett ganska bra tag.

Innan Silje åkte så lämnade hon sitt shampo och balsam, haha funderar på att ta med hennes shampo faktiskt, det luktade gott och jag har inget eget med mig. Jag var iallafall glad att jag slapp använda hotellets mint-luktande shampo, balsam och body lotion hahaha. Mint kanske är "the smell" här.

Nu ska jag gå och torka håret lite till, med hårtork, gillar inte det egentligen eftersom mitt hår blir helt frizzigt då, men det går an idag eftersom det ändå är fuktigt ute, har sagt till Heather att ajg inte ser ut som en Beauty queen när jag kommer ändå haha, själv sa hon att hennes långklänning tyvärr var hos kemtvätten (skämt alltså haha). För go är hon.

Nej, nu ska jag gå och fixa det, sen får jag bestämma mig om jag ska byta byxor eller inte, för det är ju lika bra att ha dom jag hade igår eftersom dom stinker så jag måste tvätta dom imorgon. Mamma, allt i pjäxväskan stinker haha.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Maja

HEY!

Gud vad paff jag blev, satt och ögnade lite kommentarer på utbytesstudent.se och såg att du skulle till PG. haha. Alltså jag åkte med STS till Kanada 08/09 (kom hem för bara nån månbad sen) och bodde inte långt från Prince George alls.. bodde i Houston om du vet var det är, väster om PG. Men var i PG flera gånger för hade kompisar som bodde där:)

Har du facebook? Adda mej om du har lust, Maja Nelson, och så får du berätta allt om familj skola och sånt:)

lycka till!

kram kram

2009-08-30 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0