Storshopping

Jag tror vi ska iväg och storhandla senare ikväll. Vi måste handla allt som min bror skall ha nu när han flyttar, t.ex. en soda streamer (jätteonödigt) och sånt. Tänkte jag skulle kolla på lite svenskt godis och jag ska köpa en liten påse djungelvrål som jag hade tänkt att äta ifall jag får influensan eller något haha. Ska se fiall jag hittar något annat gott godis. Jag gillar inte godis så mycket faktiskt, men salt lakrits är gott.
Var ute på en promenad/joggingtur idag, fyfan, min kondis är typ pinsam. Så fort jag joinar någon sport kommer jag vara död varje dag som jag har träning haha. Kanske borde joina volleyball, eller iallafall gå på tryouts även fast det tydligen är omöjligt. Risken är dock att jag bryter handleden. Mina händer, dom är också ganska taniga.

Åhhh grannbarnet skriker, TYST!

Annars då, jaoo inget speciellt händer. Är nere i ensiffrigt nu, det är inte illa det! 9 dagar alltså.
Tänkte jag skulle börja lägga ner grejerna i väskorna nu på söndag, måste kolla att mitt handbagage inte blir för tungt för min lilla taniga rygg, ska ju dessutom bära ett par skidor och sen har jag två väskor. Toppen... Önske tänkande att pjäxorna skulle få plats i samsonite väskan utan att den skulle bli för tung. Vilken dröm det hade varit.

Imorgon är det sista dagen med min bror, tråkigt men ah, kul för honom. Att flytta hemifrån kommer vara bra för honom.

Nej, nu ska jag lägga mig nere och kolla friidrott haha, måste googla på han NIklas Viberg eller vad han heter, haha, han är tydligen en gay ikon i Tyskland, ska se ifall han är gay själv. Kan man vara gay ikon utan att vara gay? Jag antar att jag kommer få reda på det snart hahaha.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är det fint :D Jag verkar ha fått en jättebra placering, allt verkar verkligen skitbra :D

2009-08-24 @ 20:57:23
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst är det fint :D allt verkar jättebra, min placering verkar skitbra :D

2009-08-24 @ 20:58:14
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och nu råkade jag kommentera två gånger haha! Här får du en tredje kommentar :P

2009-08-24 @ 20:58:32
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Sanna

ERIKA!

DU FÅR HA DET SÅ JÄVLA BÄST I CANADA! JAG KOMMER SAKNA DIG MITT HJÄRTA!

2009-08-25 @ 21:22:01
URL: http://susannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0