Resväska och presenter.

Japp, vi drog till troget mamma och jag för att kolla på resväskan som jag och pappa hade kollat på. Mamma var lite tveksam för hon tyckte den var aningen för liten, men så hitta hon någon samsonite väska som hon gillade bättre som också hade fyra hjul, så hon har redan bestämt sig att jag ska få en sån ahha. Men vi ska kolla runt i lite andra väskaffärer innan vi bestämmer oss, bara att vi väntar på sämre väder först :P HIttade en pjäxväska för 59 kronor också, men vi ska se ifall vi hittar den vi har hemma först, eller om vi köper någon annan väska. Mamma verkade gå loss på samsonite helt plötsligt... Hon sa tillochmed:
Du kommer ju resa mycket i ditt liv. haha, sämsta argumentet men whatever.

Köpte en present till H's föräldrar också, så behöver jag inte köpa en dalahäst till dom. Halva min väska är typ presenter och då har jag inte ens köpt godis med mig coh sånt. Men jag får ju ha 2x23kg så det är ingen fara :)

Varmt är det ute iallafall så jag ska dra ut nu och bättra på brännan haha, det är iof inget fel på den ;D

21 dagar, 3 veckor. mindre än 504 timmar :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjoo! Är det okej om jag länkar dig på min blogg? Känns som att jag behöver lite omväxling bland alla som ska till USA, haha

2009-08-09 @ 12:03:48
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: Amanda

Låter bra det ;D

Ja, blev så jäkla glad haha. Orkar inte gå runt och vänta här hemma längre, vill bara ÅKAA.

2009-08-09 @ 20:58:42
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0