Quiet time

Joo en utav dom största förändringarna av att vara här är quiet time, då skall det vara tyst i hela huset i ca 2 timmar. Tycket det börjar bli ganska jobbigt. Meningen är att man ska ha mer att säga när det inte är quiet time längre... NOT.
Nej men det är ju faktiskt måndag och min värdmamma jobbar, så nu ligger barnen och sover.

Barnen, så himla söta! hahaha vissa är blyga och inte säger så mycket, vissa pratar HELA tiden. haha Iallafall, vi ska ut och leka sen för vädret är verkligen jättefint. Fast jag sitter ändå i kortbyxor och fleece tröja, för solen skiner på andra sidan huset och jag har mitt fönster öppet och det är ga

Kommentarer
Postat av: Danne

Så kallt hos dig? vart bor du då?

2009-09-02 @ 12:14:37
URL: http://dssweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0