Packat klart?

Jag åker om två veckor, ändå har jag nästan packat klart.
Eller packat och packat, jag har tagigt fram det som jag ska ha med mig. Och just nu ser det rätt okej ut faktiskt. Inte allt för mycket grejer, än så länge då.

Tänkte försöka lägga in min packlista här någon dag, eller kankse senare i eftermiddag.
Har presenterna kvar att slå in och sedan måste allt som skall tvättas tvättas, och sen måste jag hitta kompisar till mina strumpor hahahaha. Köpa godis och sånt också :)

Jag var så himla trött förut, så tog på mig min canada goose jacka och somnade nästan i den, ska bli så kul att kunna använda den på rikitgt för det kan ju bli väldigt kallt i PG.
Vi har inte hört något om finskan heller, Heather hade fått fel mailadress tyvärr :( Men vi hoppas kunna ta kontakt med henne via en annan hemsida, och sen kunna börja maila till henne. Skulle vara kul att se vad hon är för typ :)

Det spöregnar här I Göteborg så dte finns inte så mycket man kan göra. Väntar på att mami ska komma hem och laga mat, men hon ska ju grilla så får se hur det blir med det. Är super hungrig iallafall. Vovven ligger där nere också, han har sovit här inne ända sedan det började regna haha sötnosen är han :)

Nepp, kanske ska dra ner och kolla på tv eller något. Vädret suger som sagt.
pussiluss

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-08-15 @ 20:03:32
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst är han :D

Vad bra, då har jag iaf en given besökare :P



(förlåt för den tomma kommetaren innan, råkade trycka på skicka haha)

2009-08-15 @ 20:04:03
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0