Imorgon åker jag till andra sidan atlanten!

Dagen är snart här, dagen med stor fett D.
Kanske ska säga att jag har sagt hej då til farmor på telefon, och mina grannar idag. Inte en tår har fällts, och jag hoppas det känns rätt.

Just nu är känslan aningen panik, har fått packa om min väska för att den är för tung och nu är jag allmänt darrig bara.
Presenterna är ju det som väger mest, och ifall någon ser mig på tåg/flyg imorgon så skratta inte åt mig för att jag har vinterjacka på mig.

Haha min söta samhällskunskapslärare ringde mig idag också, hon trodde jag hade kommit tillbaka till skolan igår när jag kramade henne, men hon insåg på lektionen idag att hon hade fel, så hon ringde mig, så söt är hon!
Goa Lucas i min klass ringde också, kul kul :)

Jag vet inte ens om jag kommer gråta imorgon, jag vill inte det. Jag ska inte ha vattenfast, så jag får inte gråta haha. Biggest ISSUE!

Okej, mamma satt vid datorn nu i typ en timme, så nu är jag tillbaka och skriver igen.

I'm overthinking it again, så nu faller det några tårar, fan, jag skulle inte packat ner vattenfast!
Aja, får gråta i natt och vara lycklig imorgon, det var nästan bättre när jag var helt stressad pga väskan haha. Aja det var bra att jag fick packat om den hemma iallafall, tummen upp på det!

Nej, nu måste jag svara på heather's e-mai för sista gången på svensk mark haha, sjukt.
Sen blir det till att sova i sängen till kvart över fem imorgon. Jag vet, det är lockande!

kommer sakna alla goa människor här hemma<3
Hörs i Canada, MAAH <3

Kommentarer
Postat av: thea

skippa sminket! lika bra.. jag lipade hela morgonen... men sen så dröjde de tills nästa gång..

2009-08-29 @ 02:27:43
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0