Håll käften

Japp, det är inte så mycket mer jag ska skriva idag (blev visst en dag senare) förutom att min pappa var så söt idag, och jag älskar honom och mamma så mycket. Gick och mötte honom från jobbet, så sa han att: åh snart åker du Erika! Det kommer bli så tråkigt hemma när du åker.
Ska sova vid ett iallaflal, pappa ska väcka mig nio sen går jag med honom till båten.

Får se vad det är för väder imorgon(onsdag), annars kanske jag och bror åker och kollar bio i stan på eftermiddagen.

Jag vill åka nu. Vill iväg nu. Träffa min underbara värdmamma, hennes dotter och min finska utbytessyster som jag nog får kalla henne. I will miss mum and dad and my brother though, but I will be back, in 10 months.

How did we get here? I use to know you so well.

slutaslutaslutasluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0