Grekland i två veckor, 25 dagar kvar.

Tjahopp! Kom hem från en två veckors Greklands resa idag. Har haft det jättebra verkligen, och vädret var underbart där.
Känner att jag har lite catching up to do now, since it's only 25 days left! Helt otroligt. 39 dagar när jag åkte och nu 25, på lördag är det exakt 3 veckor. Anyway, tänkte börja med min packningslista redan vid sju, haha men har inte hunnit börja ännu. Men jag har redan skrivit grunden. Har dessutom saknar Heather lite, så jag ska skicka iväg ett mail till henne först :)

Men japp, det var väl det jag hade just nu, har inte fått något visum eller så ännu, men hoppas det ska komma på posten iallfall nästa vecka. Annars känns det som lite kris.
Hade förresten fått mina restider också, eller iallafall 3/4 sträckor. Först tåg från GBG till Köpenhamn, sen Köpenhamn - London och sen London - Vancouver. Har inte fått tider på den sista flygningen alltså.

Nej, mail skall skrivas och en packningslista skall påbörjas, det kanske låter lite tidigit men vissa grejer kan ta ett tag att fixa och så, så det är alltid bra att vara ute i tid! :)



Sola in Canadensiska flaggan på ryggen? så fint haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0