Funderingar

Gick med en community igår som min Canadensiska organisation har, och där verkar det som att jag kommer åka den 29:de, sova över på hotell i Vancouver på natten och sen åka vidare den 30:de, har faktiskt ingen aning om detta stämmer eller inte. STS har inte svarat på mitt mail heller så dom kanske söker svar också. Ingena aning. Lite tråkigt men ändå helt okej. Hade ju gärna velat göra hela resan på en dag. Men vi är tydligen 50 stycken som åker till Vancouver den 29:de :)

Sitter och lyssnar på Paramore (gud vilken girlpower musik) och Twilight soundtracket. Gillar verkligen Clair de Lune och en låt som heter Full Moon med the black ghosts.

Dagen spenderades med bästa E, vi var först lite inne i stan, sen hos henne och sen drog vi till Lisberg när dom hade fri entre klockan 19. Så vi åkte Kanonen, Balder och sen gick vi på spegelhuset. Haha så kul.
Svin kallt var det ute iallafall, uuhhh kallt med bara jeansshorts, t-shirt och adidas-tröja. burrrrrr.

Nu ska jag kollar bilder och övriga internätet.

Pussis :D

Kommentarer
Postat av: julia

Jag trodde typ att British Columbia var en "stad" och så märkte jag att en massa kändisar kom därifrån så jag bara: ÅH vad coolt, skulle inte hon Erica dit? Heh insåg sedan att det var gaaanska stort :P

2009-08-13 @ 12:21:43
URL: http://jlf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0