Framme I Vancouver

Ja, gud hur ska man sammafatta en dag på 24 vakna timmar?

Gick upp kvart över fem och åt lite knäckebröd, sen så drog vi till stationen och mötte upp STS ledaren och den andra killen som skulle åka med oss. Sa hej då till mamma och pappa vilket kändes bra, och sen blev man helt excited för att åka vidare.
Tåget var segt, 4 timmar och jag pratde med den andra killen under hela färden.
I köpenhamn så mötte vi upp en dansk tjej som skulle till västkanada och sen två som skulle till östkanada.
London flyget gick fint och flygplatsen är galet stor.
Hann inte kolla runt så mycket för var faktiskt inte jättehungrig, sen skulle vi ändå sätta oss vid gaten så det spelade ingen roll.

Ja, flygresan sen, ca 9 och en halv timma är ju inte jätterolig, men det beror helt på vilka personer man åker med. Hade turen att få dom sköna svenska tjejerna framför mig, Julia och Elvira, som båda ska till PG, ska även gå på samma skola som Julia. Träffade även min finska värdsyster på flygplatsen i London men hann inte prata med henne särskilt länge.

Haha, kollade på en film på flyget, Hannah Montana the movie hahahahahha, den var bra!

I visumkontrollen gick allt väldigt smoothly och det kändes jättebra, åh vad glad jag är att jag äntligen är här :D
haha sen när vi satt och väntade på bussen som skulle ta oss till hotellet, så hade dom delat ut namnlappar, och då så var min brevid en Schweizare, som också skulle till PG, han hade också skidor bara att han bodde vid tre skidområden, hans största idol var typ Jon Olsson och han verkade älska sverige hahaha. Han var rolig, han skulle dessutom gå på Elviras skola haha. Dregen.

Nu sitter jag och msnar med Heather eftersom klockan bara är 8 i Sverige, den är dock 11pm här, men ah, jag ska upp 7:30 imorgon så det löser sig, får se om jag tar en dusch också för man är inte jättefräsh när man går runt i en Canada Goose jacka en hel dag hahahaha. Men japp, ska kolla runt lite på internet innan jag går och lägger mig.

Hotellet är värsta najs förresten, två stora dubbelsängar och vi är två i rummet, jag och en norsk tjej. Så jag lär sova gott inatt haha. Har haft det riktigt roligt idag hahaha.

Ha det gött, för jag har det förjävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0