First Morning in PG

God morgon, klockan är faktiskt bara 7.54 am här haha. Igår gick jag och la mig kvart över 9 och vaknade 10 timmar senare dvs halv sju. Dega lite i sängen och sen begav jag mig upp och åt frukost. Jag MÅSTE börja ta det lilla glaset till frukost alltså, jag drack ännu en halv liter mjölk idag PLUS mjölken i corn flaksen.

Ett utav dagis barnen har kommit nu, han pratar så himla sött men jag ska gå coh borsta tänderna och sånt innan jag går ner haha. Ska duscha lite senare också, men jag har ju mycket tid på mig så det ska jag nog hinna med. Egentligen har vi inga direkta planer för idag.

Ibland kan det bli lite pinsam tystnad här haha, men det är väl sånt som händer i början kanske.

Nepp, borsta tänderna ifall Juuli är färdig inne i badrummet :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Erika,

Skönt att höra att du är på plats och har det bra. Pratade med mamma för några timmar sen så jag vet lite hur resan gick och hur du har det. Jag kommer att följa dig lite då och då för att se att du har de bra.

Kram från Götet

2009-09-01 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0