Det är bara minnen för livet, och du tar allting för givet.

CIAOOOO. Bra dag idag och igår!

Igår: Jag och mamma drog in till stan och kollade på väskan igen, gissa vad, VI KÖPTE DEN :D en Samsonie sky wheeler 2, så här ser den ut:
Så fin och min för alltid! Så länge den håller dvs. VI köpte även en stadium pjäxväska som jag skrivit om innan. Nu ligger pjäxorna här uppe, och skidorna står i min garderob. Väskan ligger uppfälld i hallen och en sak har blivit lagd i väskan. Mina tommy hilfiger pyjamas byxor haha, ska inte använda dom innna jag åker ändå.
Sen då så åkte vi hem och drog till gymmet. Sprang och gjorde lite olika saker där.
Det är så snyggt för jag flår skinn så mina ben är två färgade, SKIT SNYGGT! haha.
På kvällen satt jag och kollade på gamla grey's avsnitt igen, läste en grej också men det var inget speciellt.

Idag: Jag och min bror drog in till stan för jag bestämde igår att han behöver nya kläder nu när han ska flytta till S. Och gud så fina grejer vi hitta, 4 t-shirtar, 2 hoods och ett par jeans. Jag tror han blev riktigt nöjd faktiskt, jag kommer sakna honom! älskar dig. Han kanske flyttar redan till helgen, vi får se hur det blir med det. Min kusin B flyttar hit på Måndag, ska bli så himla kul! Hon är grym på att göra flätor förresten, denna gjorde hon i Grekland på mig.

sjukt snygg!

Det bästa med idag kanske är att det bara är 19 dagar kvar, inte ens 20, utan 19. Om 10 dagar är det liksom en siffrigt. Och mitt visum kom idag, det var nog det bästa. mitt fina visum, mitt mitt mitt visum!

Jag orkar inte sitta hemma och bara vänta. Vänta har blivit min nya hobby, jag vill bara iväg och uppleva saker. Uppleva mitt Canada. Mitt Prince George. Mitt nya liv.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack ;D

Förstår precis vad du menar, alla bara "jaha, kul" när man säger något om utbytet och byter ämne. Skulle nog gå under om det inte vore för forumet haha. Utbytet upptar liksom 80% av tankarna.

2009-08-11 @ 20:04:56
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0