Besöksrekord! Usain Bolt!

Wohooo, har besöksrekord idag, alltid kul :)

Iallafall, idag så har jag tagigt det ganska lungt, gick på en promenad med mamma till gymmet, sprang/gick hem. Träffade två små söta tjejer som gick med en 12 veckors chihuahua valp, så gudomligt söt! När jag kom hem städade jag hela huset, 400kr rikare haha. Sista gången jag städar eftersom min kusin flyttar hit imorgon, hon kommer på natten. Sjukt gött! Även fast jag bara är hemma två veckor till haha.
Imorgon skall jag till tandläkaren, wihoo... Har varit duktig två dagar i rad och borstat nogrannt och kört med plackers på kvällen, hatar plackers mitt tandkött typ blöder sönder då. Sen har jag sköljt med flour efteråt, mest för att bli av med blodsmaken haha. Imorgon får jag se ifall jag lyckades få bort all tandsten på två dagar haha, tänk om tandläkarna kan vara så lättlurade hahahahahha. Den nya tvådagars metoden?

Tänkte gå förbi STS huvudkontor också eftersom jag måste lämna in en kopia på mitt visum, slipper jag köpa frimärke för ett ynka papper haha. Snålt och ovärt.
Heather hade fått kontakt med finska tjejen idag som ska bo hos oss. Eller ah, oss och oss. Som ska bo tillsammans med mig hos Heather. Hon hade även skrivit till mig på den Canadensiska organisationens community hemsida. Fick inte reda på något speciellt mer än det jag redan visste att hon har läst svenska..

Japp, nu ska jag svara på min underbara värdmammas mail :)

Förresten, ingen missade väl finalen på 100 meter idag. Usain Bolt, älskar man inte bara den killen då eller? Lämnar alltid en med ett leende på läpparna, haha, idag var det kul att se han och Powell skämta med varandra hahahah. Vilken kille, 9.58!!!!! Grymt kul att få leva när sånna här idrottsmirakel händer. Större än Phelps? Kanske inte för mig, ännu.

Jaja, 13 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Elena

Hittade precis till din blogg och jag kan säga att jag är lite avundsjuk! Jag har varit i västra canada på semester flera gånger och det är helt underbart där! Nu är blev jag sugen på att ta ett utbytesår också ;)



Hur kommer det sig att du valde canada och inte usa som så många andra väljer?

2009-08-17 @ 11:34:55
URL: http://eleenajonsson.blogg.se/
Postat av: carolina

hej, åh jag blev jätteglad för kommentaren haha. ;) och 12 dagar kommer gå skitfort, jag kan knappt minnas vad jag har gjort de senaste dagarna, tiden bara försvinner...

och visst, du kan länka. :) jag kan länka dig också.



för övrigt har jag också dubbelplacering med en finsk utbytesstudent, fast med en kille. han har varit där sen den 4 augusti och jag kommer dit den 20:e augusti...

2009-08-17 @ 16:29:59
URL: http://carolinaiusa.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Tack tack tack :D

Just nu är jag inte så jättepepp.. tycker dom hanterat allt så jävla illa. Som när mamma sa att de inte har tagit hänsyn till min profil överhuvudtaget, det har inget alls med mina intressen att göra så svarar dom "ja det är ju svårt med placeringar nu i slutet" men ska dom bara skita i mina intressen då eller? Det är ju dom som satt sig i den här sitsen, jag ska väl inte få skit för det :P Men men, det löser sig :)

Jag blev verkligen glad över din kommentar :) Och jag tvivlar starkt på att så mycket som 99% vill hamna i en storstad.. men men :P

2009-08-17 @ 17:37:18
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0