2 av 3 flyttar färdiga

Idag drog vi till staden S för att flytta min brors möbler för han har kommit in på högskolan där. Det var ganska fint faktiskt :) Väldigt ljust och så. Vi fick ihop möblerna fint och det tog sin lilla tid. Ska dra ner och duscha nu för har itne hunnit göra det tidigare idag.

Imorgon ska jag, mamma och pappa först åka och handla, sen ska vi hämta mammas bil och sen ska jag och mamam bli skjutsade in till stan. Ska leta en resväska imorgon! Tänkte vi kanske kunde gå in på sportaffärer och leta efter en pjäxväska också, får se hur det blir med det haha.

Japp, inte mycket att skriva förutom att om 40 minuter är det 21 dagar kvar, och dessa dagar går väldigt långsamt just nu. Saknar många utav mina vänner faktiskt. Aja, har man inte gratis sms så blir man utesluten ur cirkeln....
Men mamma ska fylla på kortet imorgon så då får jag iallafall 1000 sms, får nöja mig med det :)

Men nej, dags att duscha (bättre sent än aldrig) och sen ska jag krypa ner och börja läsa en ny Nicholas Sparks bok.

I Grekland läste jag fem böcker tror jag, L.A Candy skriven av Lauren Conrad, Message in a bottle, a bend in the road, the chocie och the Lucky one av Nicholas Sparks, dom två sistnämnda är dock hans senaste.

Ska duscha och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0